Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. Dagarna går i ett och jag har varken kolla på mig själv eller något annat för den delen.
Under helgen fick jul stjärnan sättas upp. Smyg pynta lite så hör i november så det lyser upp mörkret. Alla julklappar är färdiga typ och jag känner ett lugn inför julens festligheter!

Skolan har gjort sitt i att göra att kropp och knopp inte fungerar som dem ska. B uppsatts är igång och denna vecka ska den vara klar! Blir spännande å se om vi kan ro detta i land utan några konstigheter - starten var inte den bästa så hoppas på att slutspurten ska gå bättre.

Mellan plugget har det blivit en del pauser med att påminna sig själv att det finns ljus i tunneln trots allt. Bästa vännen kom på besök med vovven sin och hade det mysigt. En sak som borde hända oftare!

Nu ser jag fram emot nästa helg som ska spenderas hos mannen min ❤️

Btw så var det kladdkakans dag idag 👌🏻
 

Kommentera

Publiceras ej