En lugn helg fick ett tvärt slut när måndagen kom. Bil på service, inga problem där förutom att bromsarna låg på något. Där efter åkte jag med katten till veterinären för att, planerat kolla hur hon mådde och reda ut tovorna i pälsen hon fått under någon vecka, tyvärr fick vi låta henne somna in efter 17 år i vår familj.

Denna lilla katt kom till oss -99 och har varit oss "trogna" under hela 17 år. En riktig bondkatt med en personlighet utöver det vanliga (kanske katter brukar vara som hon men). Hon hade humör och visste vad hon ville. Att inte höra henne gå om kring och jama högt trodde jag aldrig att jag skulle sakna men det gör jag. Hon fick lugnt somna in och leker nu ung och frisk i himlen hos sakna familje medlemmar och djur som vi tidigare haft. Ett härligt efter-liv hoppas jag ❤️ finaste lilla katten

Nu blir det att anpassa sig och jobba vidare med sitt eget liv.
Knappt 1,5 år kvar på utbildningen - kämpa kämpa kämpa

Kommentera

Publiceras ej