Gårdagen blev inte riktigt som planerat!
Vaknade av ett messenger av storasystern min, i konversationen kom vi fram till att min systerdotter som hade studiedag kunde "utnyttja" sin födelsedagspresent (att komma till moster sin och åka till gekås och mysa). Det bestämdes och jag och en av tjejerna åkte till skolan för att sedan hämta upp min syster dotter på tåget.
Blev en lång dag med mys och snack. Vi hittade allt från ridskor, ljus, sminkborstar och massa annat.

Själv tog jag mig i kragen och köpte en höst/vinterjacka som jag faktiskt kan ha vid tillfällen som jobb och till vardags. (Svårt att jobba med barn och ha en vit jacka...)

Idag blir det studiedag för mig själv och tjejerna. Mycket läsning och förberedelser för tentamen, vfu och uppsatts.
Till helgen far jag och pojkvännen till mina föräldrars hus för att passa hushållet och katten. Lite ärenden och små pyssel. Ska bli skönt att få koppla av innan tenta plugget börjar på riktigt

Höst/vinter jacka. Pk sports. 499kr, gekås.

Kommentera

Publiceras ej